زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/03/20 - 09:45
  • تعداد بازدید : 226
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 208
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان در همایش مدیران منابع انسانی وزرات بهداشت

در این همایش از مدیران دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی برتر در حوزه منابع انسانی از جمله مهندس شیرین دخت مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه ، همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان های وابسته وزارت بهداشت با حضور دکتر رحیمی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تالار شهید سلیمانی مجتمع شهدای سلامت برگزار شد.

در این همایش از ۱۷ دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی برتر در حوزه منابع انسانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی همدان تقدیر به عمل آمد.

این تقدیر‌ها از ۵ دانشگاه‌ و دانشکده ۳ ستاره، ۵ دانشگاه و دانشکده ۲ ستاره، ۵ دانشگاه و دانشکده با امتیاز برتر و ۲ دانشگاه و دانشکده پیشرو صورت پذیرفت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب بالاترین امتیاز در حوزه منابع انسانی شد و جایزه ویژه آن توسط دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دکتر علیرضا ابراهیم زاده، مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا شد.

در این همایش مدیران حوزه منابع انسانی دانشگاه‌ها علوم پزشکی مشهد، اصفهان، شیراز، ایران و تهران نشان ۳ ستاره، مدیران حوزه منابع انسانی دانشگاه‌ها علوم پزشکی یزد، همدان، زنجان، ارومیه و سنندج نشان ۲ ستاره، دانشگاه‌ها علوم پزشکی تبریز، بیرجند، شهید بهشتی، خرم‌آباد و ساری موفق به کسب امتیاز برتر و دانشکده‌های علوم پزشکی گراش و مراغه هم به عنوان دانشکده پیشرو تقدیر شدند.

همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور طی روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در مجتمع شهدای سلامت در حال برگزاری است.

تعیین راهکارهای مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری در خصوص چالش های تبدیل وضعیت و استخدام، وظایف دستگاه‌های اجرایی در گزینش نیرو، استفاده بهینه از استقرار میز خدمت، انجام کار تیمی، بیان اهمیت منابع انسانی در سازمان، گزارش تفضیلی نتایج پایش و نظارت بر عملکرد دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و تجلیل از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های برتر بر اساس پایش از جمله برنامه‌های این همایش ۲ روزه در مشهد است.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 127453
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 15
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144445
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام