زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/04/01 - 11:29
  • تعداد بازدید : 106
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره توانمندسازی مدیران بیمارستان های قطب منطقه ۳ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد

در اختتامیه این دوره سه روزه دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تقدیر از اساتید موسسه معتمد وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های گسترده در همدان، دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان کانون اصلی برگزاری دوره‌های توانمند‌سازی مدیران غرب کشور در آینده نزدیک بتواند برنامه های بیشتری در راستای توانمند سازی و تربیت مدیران نظام سلامت اجرا نماید تا به طور کامل به این باور که آموزش و پژوهش اساس ایجاد سازمان های مولد و بهره ور است برسیم. 

دومین دوره از مجموعه برنامه های ملی توانمندسازی مدیران بیمارستان‌های دانشگاه های علوم پزشکی قطب ۳ در دانشگاه علوم پزشکی همدان و با همکاری موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت(معتمد) برگزار شد.

 

 دوره توانمند‌سازی مدیران بیمارستانی قطب سه به همت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی همدان ویژه مدیران بیمارستان دانشگاه های علوم پزشکی (کرمانشاه، کردستان، ایلام، اسدآباد و همدان) و با حضور اساتید تراز اول کشور از موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت(معتمد) به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه همدان برگزار شد.

در این دوره اساتید معتمد به ارائه مباحثی تخصصی چون مدیریت بودجه، ساختار هزینه و درآمد، سامانه های درمان، روش های تعرفه گذاری ارزش نسبی، حسابداری بهای تمام شده، مدیریت مالی و مدیریت هزینه و درآمد در قالب ارائه مباحث، انجام کارهای گروهی و سناریو سازی پرداختند.

در پایان هریک از مباحث، اساتید ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات فراگیران، زمینه را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق هریک از مدیران و بیمارستان های پیشرو در زمینه مباحث مطروحه فراهم نمودند.

در این دوره دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه ، خانم دکتر رمضانیان معاون علمی مرکز توسعه وتربیت مدیران نظام سلامت وزارت بهداشت (معتمد)، اساتید و اعضای هیات علمی معتمد، جمعی از مدیران بیمارستان های کلان منطقه ۳ (کردستان،ایلام،کرمانشاه و همدان )حضور داشتند‌.

 در اختتامیه این دوره سه روزه ؛،دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن قدردانی از اساتید موسسه معتمد وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های گسترده در همدان، دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان کانون اصلی برگزاری دوره‌های توانمند‌سازی مدیران غرب کشور در آینده نزدیک بتواند برنامه های بیشتری در راستای توانمند سازی و تربیت مدیران نظام سلامت اجرا نماید تا به طور کامل به این باور که آموزش و پژوهش اساس ایجاد سازمان های مولد و بهره ور است برسیم. 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 127809
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 301
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144731
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام