زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/12/05 - 10:47
  • تعداد بازدید : 69
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 65
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه در پیامی ۵اسفندماه روز مهندس را تبریک گفت

در بخشی از این پیام آمده است: نقش بی بدیل تلاش ها ی خستگی ناپذیر مهندسین در اجرای برنامه های حوزه سلامت با هدف ایجاد زیرساخت های مناسب جهت بهبود ارائه خدمات به آحاد هموطنان برکسی پوشیده نبوده ،قابل تقدیر و سپاس است.

 به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه متن پیام بدین شرح است: پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، نشانی ارزشمند از همراهی عالمانه علم، نوآوری و توسعه را همراه خود داشته؛ریشه ای کهن در تاریخ این مرز و بوم دارد.  تلاش مهندسین دفتر فنی ،فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی و... در عرصه سلامت نیل به تحقق ارائه خدمات شایسته به مردم را میسر می سازد. بی تردید، نقش بی بدیل تلاش ها ی خستگی ناپذیر مهندسین در اجرای برنامه های حوزه سلامت با هدف ایجاد زیرساخت های مناسب جهت بهبود ارائه خدمات به آحاد هموطنان برکسی پوشیده نبوده ،قابل تقدیر و سپاس است.

اینجانب با تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی؛ این روز را به همه مهندسان به ویژه مهندسین خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی همدان تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان در کمک به توسعه و پیشرفت دانشگاه را از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 137102
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 63
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 139339
تعداد کاربران بر خط 0

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام