زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/07/25 - 11:38
  • تعداد بازدید : 122
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش معاونین و مدیران توسعه غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد

دکتر بابک یوسفی معاون توسعه دانشگاه در این نشست بیان داشت با هم افزایی بیش تر دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور امیدواریم بیش از گذشته در راستای افزایش بهره وری و استفاده هوشمند از منابع قدم های استواری بر داریم.

 همایش معاونین و مدیران توسعه غرب کشور( کلان منطقه ۳ آمایشی) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه در ابتدای این نشست سخنانی از مقام معظم رهبری با مضمون وظایف مسئولین وکارگزاران در نظام اسلامی پخش و این مهم که به قله نزدیک شده ایم به عنوان کلید واژه نشست مطرح شد در ادامه دکتر بابک یوسفی معاون توسعه دانشگاه ضمن خوش آمد به مدیران و معاونین ابراز امیدواری کردند با هم افزایی بیش تر دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور بیش از گذشته بتوانیم در راستای افزایش بهره وری و استفاده هوشمند از منابع قدم های استواری را بر داریم.

در این نشست مهندس کریمی معاون توسعه کرمانشاه و رئیس کلان منطقه قطب ۳ در حوزه معاونت توسعه مدیریت ومنابع ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان،هم افزایی دانشگاه های علوم پزشکی را بسیار راهگشا و کلیدی بیان داشت.

در پایان مدیران بودجه،مالی، تحول اداری ،فناوری اطلاعات،منابع انسانی و منابع فیزیکی در حوزه های تخصصی در قالب میزگرد های مدیریتی به بحث و تبادل نظر پرداختند در پایان تجارب موفق در حوزه بهره وری تشریح و نمایندگان هر یک از مدیریت ها چالش های حوزه تخصصی خود را بیان داشتند

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 130673
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 172
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144602
تعداد کاربران بر خط 0

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام