زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 10:42
  • تعداد بازدید : 125
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون توسعه و رئیس کمیته ی ورزش کارکنان دانشگاه به مناسبت قهرمانی تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی همدان در المپیاد کارکنان وزارت بهداشت

دکتر بابک یوسفی رئیس کمیته ی ورزش کارکنان دانشگاه قهرمانی تیم والیبال بانوان در المپیاد وزارت بهداشت را تبریک گفت.

قهرمانی غرورآفرین تیم والیبال دانشگاه در المپیاد بانوان وزارت بهداشت، مایه افتخار و سربلندی جامعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان است. این پیروزی، تنها موفقیت تیم دانشگاه در میدان ملی نیست بلکه بیانگر اهمیت و توجه مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی همدان به حوزه ورزش به عنوان عاملی مهم و تاثیر گذار درشور و نشاط اجتماعی است  .
امروز شاهد رشد و شکوفایی بانوان ایران اسلامی هستیم که در وهله اول دختران، مادران و همسرانی بزرگ و مورد احترام هستند که پس از غلبه بر دشواری های تحصیل علم و تخصص، تبدیل به افرادی موثر در محیط کار و خانواده شده اند و در کنار تمام مسئولیت ها و دغدغه ها پارافراتر نهاده و در عرصه ی ورزش، هنر و سایر جنبه های زندگی نیز سرآمد شده اند.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به حضور بازیکنان و کادرفنی این تیم و همه هواداران ، علاقه‌مندان وبانوان گرامی دانشگاه،  تداوم این مسیر بالنده و کسب افتخارات بیشتر در عرصه ورزش دانشگاه را مورد تاکیدقرارداده، به همت و اراده این عزیزان درود می‌فرستم و از همه ی واحد های پشتیبانی  وعوامل اجرایی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تقدیر می‌کنم.
دکتر بابک یوسفی
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 133391
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 262
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144692
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام