زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/03/13 - 08:56
  • تعداد بازدید : 205
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 192
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دکتر بابک یوسفی معاون توسعه دانشگاه از ظرفیت و توانمندی های مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت

در راستای استقرار هر چه بهتر کانون ارزیابی شایستگی مدیران کلان منطقه 3 و تاسیس خانه مدیران سلامت وزارت بهداشت به صورت آزمایشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان جلسه ای مشترک به منظور بهره مندی از تجارب و توانمند های صنعت نفت در حوزه ارزیابی و توسعه مدیران با حضور دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه؛ دکتر منظمی مطلق معاون آموزشی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، دکتر قرایی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری و دکتر حاجی حیدری مدیر کل آموزش مرکز در محل همایش های این مرکز تشکیل شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه در راستای استقرار هر چه بهتر کانون ارزیابی شایستگی مدیران کلان منطقه 3  و تاسیس خانه مدیران سلامت وزارت بهداشت به صورت آزمایشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان
 جلسه ای مشترک به منظور بهره مندی از تجارب و توانمند های صنعت نفت در حوزه ارزیابی و توسعه مدیران  با حضور دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه؛ دکتر منظمی مطلق معاون آموزش مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، دکتر قرایی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری  و دکتر حاجی حیدری مدیر کل آموزش مرکز در محل همایش های این مرکز تشکیل شد.
در این جلسه دکتر یوسفی ضمن تقدیر از  میزبانی این مرکز به بیان اهداف و دورنمای خانه مدیران سلامت در دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای افزایش بهره وری و توسعه دانش مدیریتی پرداخت.
در ادامه دکتر منظمی مطلق خلاصه ای از اهم فعالیت های مرکز، اهداف و ماموریت این مجموعه را در دور جدید در راستای نگاه تحولی مدنظر مقام معظم رهبری بیان داشت.
در این دیدار دکتر حاجی حیدری به تشریح نظام نامه جامع توسعه مدیریت صنعت نفت پرداخت و این نظام نامه را مطابق با به روز ترین تغییرات و بسیار متعالی بیان داشت.
در جریان این بازدید دکتر بابک یوسفی و تیم همراه از  واحد های مختلف این  مرکز بازدید و مقرر شد همکاری های مشترک وانتقال تجربیات در زمینه ارزیابی ،توسعه مدیران و برگزاری دوره های آموزشی بین مجموعه توسعه مدیریت صنعت و دانشگاه علوم پزشکی همدان بیش از گذشته توسعه یابد.
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 127264
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 302
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144732
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام