زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/02/30 - 21:21
  • تعداد بازدید : 146
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر بیمارستان دندانپزشکی پورسینا:

بیمارستان پورسینا در دندانپزشکی تحت بیهوشی بسیار موفق بوده واین ظرفیت را داردکه در سایر خدمات نیز نقش پر‌رنگ‌تری در خدمت‌رسانی به مردم استان داشته باشد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در دندانپزشکی تحت بیهوشی در سطح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال 1401 موفق به کسب رتبه برتر شده که در این بین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی پورسینا به عنوان مهم ترین مرکز ارایه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی نقش کلیدی در کسب این افتخار داشته است

مدیر بیمارستان دندانپزشکی پورسینا در گفتگو با روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه در این باره گفت: کسب این رتبه مرهون زحمات کلیه همکاران به ویژه آقای دکتر سیدامیرحسین امام متخصص بیهوشی و ریاست بیمارستان است که نقش ثابت و مستقیمی در کسب این موفقیت داشته و این افتخار حاصل برنامه‌ریزی و همچنین حمایت‌های مسئولین دانشگاه بوده است.
علی ثقفی افزود: خدمت اصلی بیمارستان پورسینا، انجام امور دندانپزشکی برای اطفال و بیماران حوزه مغز و اعصاب است که امکان همکاری با دندانپزشک در حالت هوشیاری را ندارند و در این بیمارستان تحت بیهوشی مورد مداوا قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه در میانه‌های سال گذشته به این بیمارستان منتقل شده، از زحمات مدیریت قبلی بیمارستان و حمایت‌های دکتر بابک یوسفی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه در تجهیز مرکز و تامین منابع مالی و انسانی مور نیاز پورسینا سپاسگزاری کرد.
ثقفی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در بیمارستان دندانپزشکی پورسینا به دوبخش بستری و درمانگاهی تقسیم می‌شود، اذعان داشت: در سال گذشته، 294 خدمت در بخش بستری و اتاق عمل و 2507 خدمت در بخش درمانگاهی به مراجعین این بیمارستان ارائه شده است.
مدیر بیمارستان دندانپزشکی پورسینا عمده مشکل بیمارستان را نبود ساختار و تشکیلات مصوب بر شمرد و تصریح کرد: به علت وجود این مشکل و عدم امکان جذب نیروی استخدامی، بیشتر شاکله بیمارستان با نیروهای طرحی و شرکتی ساماندهی شده که مشکلاتی را بوجود آورده است.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مسیولین دانشگاه ، متخصص اطفال به صورت تمام وقت و اندو و ترمیم به صورت پاره وقت به ظرفیت  این بیمارستان اضافه شده که انتظار می‌رود با این روند امکان ارائه خدمت بیشتر و بهتری را به مراجعین داشته باشیم.
علی ثقفی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صورت تامین اعتبارات کلینیک دندانپزشکی پورسینا  برای ارائه خدمات بیشتر و کاملتر به عموم مراجعین، در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بیشتر پورسینا در عرصه خدمت رسانی خواهیم بود.
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 126892
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 259
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144689
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام