زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 09:34
  • تعداد بازدید : 124
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 119
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شست شورای مدیران بیمارستان های استان با حضورمعاون توسعه دانشگاه وسرپرست معاونت درمان برگزار شد

معاون توسعه دانشگاه در این جلسه بیان داشت: امروز خدمات رادیوتراپی باراه اندازی مرکز جامع سرطان با حداقل هزینه برای بیماران انجام میشود که این خدمتی شایسته وارزش افزوده برای استان است تحولات مثبتی شکل گرفته و این روند ادامه دارد .

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه چهارمین نشست مدیران بیمارستان های استان با دستور کار هم افزایی ظرفیت ها، بررسی چالش های بیمارستانی و راهکارهای افزایش بهره وری در مراکز برگزار شد. در این جلسه جناب هرمز نیک قدم رئیس نظام پرستاری همدان و مدیران ستادی توسعه نیز حضور داشتند.معاون توسعه دانشگاه در این جلسه بیان داشت: امروز خدمات رادیوتراپی باراه اندازی مرکز جامع سرطان با حداقل هزینه برای بیماران انجام میشود که این خدمتی شایسته وارزش افزوده برای استان است تحولات مثبتی شکل گرفته و این روند ادامه دارد .
در این جلسه با حضور دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه از مدیران بیمارستان های امام رضا(ع)کبودراهنگ، بهشتی،قلب،ولی عصر(عج) رزن، و مدیران ستادی فناوری اطلاعات و پشتیبانی که در حوزه بهره وری عملکرد شاخص داشته و بنابر اعلام مدیریت تحول اداری حائز رتبه های رتر در همایش های بهره وری کشوری و منطقه ای بودند تقدیر شد.
در ابتدای نشست نیز از خانم دکتر رجبی ریاست بیمارستان ولی عصر (عج)رزن به واسطه ی تمهیدات و تلاش های صورت گرفته در راستای ارتقاء بیمارستان رزن  از درجه ۲ به درجه ۱ که افزایش درآمدهاو کیفیت ارائه خدمات در این مرکز را به دنبال داشته و از جناب زمانیان مدیر سابق بیمارستان آیت اله علیمرادیان نهاوند که به تازگی به درجه بازنشستگی نائل آمده اند به واسطه ی سال ها تلاش در کسوت مدیریت این بیمارستان تقدیرشد.
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 136092
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 256
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144686
تعداد کاربران بر خط 0

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام