زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/02/13 - 10:43
  • تعداد بازدید : 147
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 130
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مراسم بزرگداشت مقام خدمتگزاران عرصه سلامت با حضور معاون توسعه دانشگاه و مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان برگزار شد

معاون توسعه دانشگاه در این جلسه بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری در روز کارگر دوره آموزشی برای همه ی مدیران بود ،امروزه دوره ارتقاء فرآیندها،بهبود بخشیدن رضایت شغلی و شنیدن سخنان همکاران است.

همزمان باروز جهانی کار و کارگر و در راستای گرامیداشت مقام خدمت گزاران عرصه سلامت مراسم روز کارگر به میزبانی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه ،با حضور مدیران ارشد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،نمایندگان قشر کارگری و کارفرمایان در سالن جلسات مرکز همایش ها برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه در این همایش پس از پخش گزیده ای از  فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه با قشر کارگران،دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه به تبیین وظایف مدیران دانشگاه در قبال همکاران شرکتی که تحت عناوین مشاغل کارگری مشغول به انجام خدمت هستند، پرداختند.
معاون توسعه دانشگاه در ادامه افزود: سخنان مقام معظم رهبری در روز کارگر دوره آموزشی برای همه ی مدیران بود ،امروزه دوره ارتقاء فرآیندها،بهبود بخشیدن رضایت شغلی و شنیدن سخنان همکاران است.
وی ادامه داد :بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار باجامعه کارگری پیرامون عدالت بود همه در دانشگاه بایستی تلاش خود را برای تحقیق کامل این مهم انجام دهیم.
امنیت شغلی کارگران از الویت بالایی برخوردار است همه نسبت به این مهم مسئولیت و وظیفه داریم .پیرامون ارتقاء وضعیت شعلی همکاران در دوره های آموزشی،ارتقاء عملکرد و مهارت آموزی نباید تفاوتی بین نیروی شرکتی ،قراردادی و رسمی باشد.
در ابتدای آغاز سال ۱۴۰۱ مشکلی که وجود داشت حقوق کارگران شرکتی ۱۵ ام ماه پرداخت میشد باهمت همکاران امروز به روز شده و همزمان با کارکنان استخدامی و رسمی دانشگاه پرداخت میشود که در جهت توجه به معیشت همکاران بوده است.
 
علیرضا ملکی به نمایندگی از نیروهای شرکتی در این جلسه قسمتی از دغدغه های همکاران را بیان داشت.
وی ادامه داد یک روز فقط روز کارگر نیست همه روز برای کارگر است.
در پایان بیان داشت :در دوره ریاست دکتر مجذوبی و حضور دکتر یوسفی معاون توسعه احساس ما این بود که  جزئی از نیروهای دانشگاه برشمرده شدیم و تفاوت کم تر با سایر پرسنل را احساس کردیم که از این جهت از ریاست دانشگاه،معاون توسعه و مدیر پشتیبانی قدردان هستیم. فراهم شدن امکان استفاده از بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی به صورت اقساط قابلیت جدیدی است که امروز فراهم شده و خدمت مهمی به سلامت جامعه کارگری است.
 
در این جلسه که بصورت تعاملی به انجام رسید، پاسخ هایی به موارد مطرح شده توسط نماینده کارگران و نماینده شرکت های پیمانکاری توسط معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ارائه شد و مسئولیت پیگیری برخی موارد به مسئولان دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت.
 
در بخش دیگر این مراسم، جناب آقای شعبانی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان،به ایراد سخن در خصوص نقش موثر نیروهای دانشگاه علوم پزشکی همدان در بهبود وضعیت سلامت آحاد جامعه  پرداخت.
ایشان ضمن تبریک آغاز هفته سلامت و اشاره به تقارن آن با هفته گارگر،
بیان کرد، با تمام توان فکری و عملیاتی آماده ی همکاری متقابل با معاونت توسعه دانشگاه در جهت ارتقاء وضعیت کمی و کیفی زندگی کارگران هستیم. وی ادامه داد تاثیر مثبت حرکت دانشگاه همدان به عنوان مدافعان سلامت در برون رفت از وضعیت کرونا قابل تقدیر است.
وی همچنین از اهتمام دانشگاه علوم پزشکی همدان در راه اندازی  سامانه یکپارچه حقوق و دستمزد نیروهای شرکتی در بستر سامانه ساقر جهت اعمال طرح طبقه بندی مشاغل کارگری، ابزار خرسندی  کرد و ادامه داد امیدواریم این اقدامات تحولی در دانشگاه تداوم داشته باشد.
 
در پایان مراسم ،به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر از زحمات تعدادی از نیروهای عرصه سلامت،نمایندگان کارگران ،کارشناسان دخیل در سامانه ساقر و مسئولین امورعمومی برگزیده تقدیر به عمل آمد.
 
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 124883
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 316
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144746
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام