زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/03/06 - 10:12
  • تعداد بازدید : 97
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین رویداد داده‌ورزی شهید باقری با درخشش همکاران دانشگاه علوم پزشکی همدان همراه شد

مهندس تحسینی از مدیریت آمار و فناوری اطلاعات معاونت توسعه دانشگاه در اولین دوره مسابقات داده ورزی سازمان اداری و استخدامی کشور در زمره ۵برگزیده نهایی قرار گرفت.

 
 نخستین رویداد از سلسله رویدادهای داده‌ورزی شهید حسن باقری با حضور دکتر لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و دکتر عطاردی؛ معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری،سوم و چهارم خرداد برگزار شد که همکاران اداره آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات معاونت توسعه دانشگاه آقایان مهندس تحسینی و موسوی و خانم مهندس معظمی جز ۲۱ منتخب دوره اول بودند و به مرحله حضوری راه یافتند.
 
هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی متخصصان توانمند دستگاه‌های اجرایی در حوزه داده‌ورزی و تحلیل داده ها از درون بدنه دولت بود. در رویداد مجازی در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰۰ نفر در مسابقه داده‌ورزی شرکت کردند که در نهایت 161 اثر از میان تمامی آثار انتخاب شدند که با بررسی دقیق، ۲۱ اثر شایسته شرکت در مرحله حضوری رویداد شدند که ۳ نفر از همکاران اداره آمار دانشگاه جز ۲۱ نفر برگزیده بودند.. شرکت‌کنندگان در مرحله حضوری در 3 و 4 خرداد به رقابت پرداختند و پس از داوری، 5 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که جناب مهندس تحسینی از دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در شمار این پنج نفر قرارگرفتند.
 
 برگزیدگان به ترتیب عبارت‌اند از  علیرضا زارع (سازمان مدیریت – یزد)،‌ سیدمهدی مصطفوی گرجی (وزارت نیرو - تهران)، یاسر مهرعلی (مرکز آمار- تهران)، حبیب‌الله تحسینی (دانشگاه علوم پزشکی – همدان)، سیدمحمد موسوی (سازمان آب )
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 127080
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 149
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144579
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام