زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 12:51
  • تعداد بازدید : 135
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایش مدیریت پشتیبانی ورفاهی دانشگاه توسط ارزیابان وزارت بهداشت

تیم ارزیابی وزارت بهداشت در پایش خود ،مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی معاونت توسعه دانشگاه را از جهت بهره وری، فرآیندهای اجرایی و... جزء برترین ها در بین دانشگاه های علوم پزشکی برشمرد

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه تیم پایش وزارت بهداشت باحضور در واحدهای امور قراردادها، تدارکات ،خدمات عمومی و انبار مرکزی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی ضمن بازدید از این واحد ها،از نزدیک در جریان فرآیند ها قرار گرفتند.
 
در این پایش مهندس صفرمند سرتیم پایش وزارت بهداشت، ضمن ابراز خرسندی از تیم مجرب مدیریت ،وحدت رویه تیمی، فرایندهای مدون، دانش محوری، خلاقیت و بهره‌وری در مجموعه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی، واحدهای ارزیابی شده را جز برترین‌ها در کشور برشمردند.
 
در ادامه تیم پایشگر وزارتی از واحدهای متناظر در مرکز آموزشی و درمانی بعثت نیز بازدید و ضمن قدردانی از مدیریت آن مرکز اظهار داشتند در حوزه بهبود کیفیت کارسنجی و فرایندهای تیمی اقدامات بسیار موثری در بیمارستان بعثت انجام گرفته است و درحوزه ی فرایندهای خرید و حسابرسی نیز برنامه های بیش تر راجهت ارتقا میتوان عملیاتی ساخت.
 
در پایان ارزیابان وزارت بهداشت  دوره های آموزشی برگزار شده در حوزه زنجیره تامین کالا و خدمات و از طرفی تعریف فرآیندها به صورت مدون در مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی را از موضوعات شاخص برشمرده که قابلیت الگوشدن برای سایر دانشگاه ها را نیز دارا می باشد
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 129253
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 33
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144463
تعداد کاربران بر خط 0

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام