زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1403/02/09 - 13:05
  • تعداد بازدید : 25
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

روز جهانی بهداشت حرفه ای فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت کسانی که با استفاده از دانش و بکارگیری اصول مهندسی نقش بسزایی در ارتقاء امر بهداشت محیط های کاری که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شاغلین موثر است، ایفا می کنند

روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، روز تقدیر از تلاشگرانی است که با سخت کوشی و روحیه خستگی‌ناپذیر در هر شرایطی، رسالت سنگین حفظ سلامت شاغلین را بر دوش می کشند.  شعار امسال بر پیامد و آثار تغییرات اقلیمی بر مسائل ایمنی و سلامت کار متمرکز شده است. تغییرات الگوهای آب و هوایی در جهان، تاثیرات قابل توجهی بر محیط های کاری و به ویژه بر ایمنی و سلامت نیروی کار داشته است. 

اکنون در روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، این روز را به تمام همکاران سخت کوش این حوزه که با آموزش، نظارت و پایش عوامل زیان آور و خطرات محیط کار، در حفظ و ارتقاء سلامت شاغلین اهتمام می ورزند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. این روز فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت کسانی که با استفاده از دانش و بکارگیری اصول مهندسی نقش بسزایی در ارتقاء امر بهداشت محیط های کاری که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شاغلین موثر است، ایفا می کنند؛ تلاشگرانی که با همت والا و تلاش بی وقفه خود سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

امید است با تلاش مستمر برای فراهم کردن محیط کار ایمن و سالم بتوان در جهت تحقق این حق اساسی ، گام موثری برداشت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 139353
کلمات کلیدی
حمیدرضا زارعی
خبرنگار

حمیدرضا زارعی

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 319
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 144749
تعداد کاربران بر خط 1

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام