دستورالعمل اجرایی ماده۶ حمایت از حقوق مصرف‌کننده در دانشگاه ارزیابی و بررسی شد 

دستورالعمل اجرایی ماده۶ حمایت از حقوق مصرف‌کننده در دانشگاه ارزیابی و بررسی شد.

جلسه دستورالعمل اجرایی ماده۶ حمایت از حقوق مصرف‌کننده با حضور مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه و نماینده ارزیابی استانداری و همکاران توسعه برگزار شد.

مصطفی سرتاج کارشناس ارزیاب استانداری در این جلسه با اشاره به رسالت حساس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات در این مجموعه بیشتر و گسترده‌تر است طبعا انتظارات نیز بیشتر است اما قطعا این گستردگی در امتیازبندی‌ها نیز اثرگذار است.

مهندس احمدی کارشناس تحول اداری دانشگاه نیز با بیان اینکه سال گذشته دانشگاه تندیس طلایی را در این دستورالعمل دریافت کرده‌است گفت: امید است با تلاش همکاران، امسال هم به این مهم دست یابیم.

وی افزود: سامانه ۱۹۰ که رسیدگی به شکایات را در دستور کار دارد و سامانه ۱۴۹۰ که اطلاعات دارویی را در سراسر کشور در اختیار مخاطب قرار می‌دهد در تسهیل روند حمایت از حقوق مصرف کننده تأثیر بسزایی دارند.

لازم به ذکر است در این جلسه شاخص‌ها و اقدامات صورت گرفته در زیرمجموعه‌ها تشریح و بررسی شد.

 

 

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *