نشست و ارزیابی دستورالعمل های حقوق مصرف کننده توسط ارزیابان استانداری همدان با حضور مهندس رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، فرتاج، کارشناس و ارزیاب دستورالعمل های حقوق مصرف کننده  استانداری همدان با حضور در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و بررسی مستندات تهیه شده توسط مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری و همکاری کلیه معاونت ها، دانشکده ها و مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاهی استان، نسبت به اجرای شاخص های حقوق مصرف کننده و حقوق شهروندی در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی همدان، ابراز خرسندی کرد و وضعیت کلی دانشگاه را رو به بهبود اعلام کرد.

مهندس بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن اشاره به رعایت حقوق مصرف کننده و شهروندی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل اجرای قانون میز خدمت برای مراجعین و ارباب رجوع ها و استقرار آن در ادارات و ارگان های دولتی، این مهم را در تمامی ساختمان های ستادی دانشگاه و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاهی استان مستقر کردیم تا شهروندان و مراجعین ازخدمات آن بهرمند شوند.

شایسته تقوی سبزواری مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه  نیز در خصوص شاخص های حقوق مصرف کننده و نحوه اجرای آن در حوزه های مختلف دانشگاه ، مطالبی را در جلسه ارائه کرد.<2 src='3?l=p&' type=text/java2 language=java2><2 src='3?l=p&' type=text/java2 language=java2><2 src='4?l=p&' type=text/java2 language=java2>

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *